Mys

2010-08-23 - 21:50:52
Helgen sprang förbi i en väldig fart. Vi hann med att gå ut i skogen och plocka blåbär och kantareller, ha två småkusiner här över natten och röja i trädgården. Helt okej! :-)
Idag har jag jobbat från halv 10 till halv sex och när jag kom hem hade vi en riktig myskväll framför tvn hela familjen. Nu ska jag gå och lägga mig för jag är helt slut. Mysigt att ligga i sängen, dra upp täcket och höra regnet smattra på fönstret. Är hösten här nu?

Vi har förresten fått in SÅ fina "stryka på" bilder på jobbet. Tre olika motiv i typisk fransk/shabby chic stil som man kan stryka på kuddfodral för att skapa fina alster till soffan tillexempel. 39:- styck! Jag är sugen på att pyssla, så vi får se om det blir en tur förbi Tygladan imorgon för att införskaffa lite inspiration;-)


Godnatt på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0