Känn mig närmare

2010-08-16 - 18:25:09
Tagen från sarase.blogg.se


Du heter:
Pauline
Smeknamn: Polle eller Pööl  

Låt som när du är ledsen sörjer till: Hurt - Johnny Cash

Beroende av: Familj, nikotin och dator

Vad tror folk om dig? Att jag är väldigt sprallig

Stämmer det? Ja, oftast är jag faktiskt väldigt spexig :-)

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Hur imponerar man på dig? Genom att till synes vara en riktig tuffing men egentligen vara en mjukis
Brukar du skratta för dig själv? OOja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Absolut! :-*"

Var bor du? Vänersborg

Trivs du där? I det stora hela, ja

Hur svarar du i mobilen? "Ja, hallå?"

Vem ringde du senast? Min mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon kunde hämta Tomas från jobbet inatt
Antal timmar sömn inatt: 6,5

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Nej, jag är en evig tidsoptimist.
Hur känner du dig nu: Lite halvseg och ganska nöjd

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Nja, inte en favorit direkt

Vad saknar du: Ett heltidsjobb

Hade du en bra kväll igår: Jo

Favorit dryck på morgonen: Oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt elva-tolv

Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott: HA! Om det vore så väl 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Du, det vet jag faktiskt inte

Är du nöjd med ditt liv: Det finns mycket hos mig själv som jag skulle vilja förändra. Men det jag hittills har byggt upp är jag nöjd över

Är du bortskämd: Ja
Vad gör du i morgon: Ringer diversé samtal och möte

Vad är det värsta du vet? Barn och djur som far illa

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har underbara vänner!

Vad är det finaste du fått? Freja, min dotter 
En speciell dag du minns: Frejas födsel och mitt bröllop

Du samlar på: Änglar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast är det Tomas
När grät du senast: För ett par timmar sen, över ett videoklipp från youtube

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lån och skulder

Vill du gifta dig: Jag är redan gift
Vill du ha barn: Jag vill ha fler

Är du musikalisk? NEJ

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Ja, när jag är stressad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0