Godmorgon!

2010-08-31 - 07:55:14
Godmorgon!
Vi har varit vakna i 30 minuter ungefär. *Gääsp* Tomas kom hem i natt och var rejält sjuk med feber och snuva. Jag gjorde lite thé och smörgås åt honom medan han tog sig ett varmt bad. Sen vart det bums i säng för min lille sjukling.

När jag gick ut med hunden höll jag på att få en chock. 5 grader stod termometern på! BRRRR!!!  Det vart en snabbkiss med vovven och sen in och upp i sängen under varma täcket.

Igår var Loppan hemma från dagis, liksom idag. Vi var hos mormor och morfar. Loppan gick och pyssla med mormor ute och jag passade på att sy ihop lite kuddfodral. Idag skall jag antagligen iväg med mamma och köpa lite blommor som vi skall plantera min mormor och morfars familjegrav.

Ja jösses, nu får jag utfodra djur och barn. Ha en härlig dag! Det ser ut att bli sol ute!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0