återigen vardag

2010-08-16 - 09:52:34
Bang! Tillbak till vardag och verklighet igen. Andra natten utan blöja gick också bra och det var en solstråle som vaknade imorse! Vi åt frukost tillsammans hela familjen och efter det gjorde Loppan sig i ordning för första dagen på dagis på 7 veckor. Hon har längtat till sina tjejkompisar!

Nu sitter jag och kollar igenom lite mail och lite senare har jag ett par samtal som skall ringas. Tomas kör kvällskift denna vecka. Lite tråkigt att han kommer hem mitt i natten men å andra sidan är han ledig fredagar de veckor han jobbar kväll.

När vi lämnade Loppan på dagis förut fick vi se hur de håller på att bygga ut dagiset med baracker. Yey, de skall knö in de andra barnen i korvkiosker tänkte jag! För barackerna har onekligen lite "Grill Ivar" känsla över sig.

Nu ska jag fortsätta läsa igenom lite mail!
Postat av: Sarah

Har dom kört dit barackerna nu? När vi var där igår så var dom inte där. Ja baracker ser inte så roliga ut från utsidan men vet från andra jag sett att innuti så ser det ut som vanliga rum när dom är färdiga.

2010-08-16 - 11:07:32
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0