8 grader

2010-08-29 - 09:31:09
När vi vaknade imorse var det bara 8 grader ute, brr hösten är här! Nu är det dags att sätta på elementen inomhus. Natten har varit lite små kämpig faktiskt. Loppan har blivit rejält snuvig så hon har vaknat från och till hela natten. Så vår vår natt har innefattat flertal snyta näsan och hämta vatten. Jag ska åka och köpa lite nässpray lite senare. På dagen går det ju an att vara snuvig, men nätterna blir besvärliga.

I eftermiddag ska jag som jag skrev igår på symöte. Jag ska passa på att ta med lite tyger och göra några kuddfodral tänkte jag. Min symaskin har sjungt på sista versen, så jag får låna en av flickorna. 

Här hemma kikar vi för tillfället på Petsson och Findus. Vid tolvtiden får vi besök av Frejas farbror och sin lilla kusin Emma.

Njut av dagen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0