Måndag, nästan en ny vecka

2010-04-05 - 08:29:32



Hej och godmorgon på er!
Hoppas ni sovit gott och vaknat utvilade för en ny vecka!

Idag är det regnrusk ute, men inte mig emot. Nu är nästan all snö borta, bara några fläckar här och där och GUD vad skönt att slippa den eländiga snön! :) Fast det har allt varit en underbar vinter med massa pulka och snögubbebyggen!
Tomas ligger fortfarande i sängen och sussar sött. Jag tänkte väcka honom vid niotiden, han får inte sova bort hela dagen tycker jag! Jag hade velat hitta på något idag, åkt och badat eller något. Men lillfrejsan är så otroligt snuvig och hon har en rejäl hosta så det blir inget med det. Men hon verkar vara sugen på att bada, för förut på Rekordbyrån på tv var det en flicka som var i badhuset och då sa Frejsan att hon minsann också ville åka och bada. Vi får se lite längre in i veckan om hon kryar på sig litegrann.

Jag har precis slagit på en maskin tvätt och tänkte faktiskt ta fram dammsugaren en sväng.
Så roligt har jag det, på en sketen måndag :D


P&K



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0