Toppen dag!

2010-04-29 - 21:32:19
Gud, jag är alldeles uppspelt och sprallig. Jag och min älskade Sara är kanske på G med något ( haha, det lät ju bra) Något som jag velat i flera års tid. Något som jag faktiskt brinner för. Tänk om vi faktiskt gör detta? Jag VILL och vi KAN fixa det!
Jag kan inte säga vad detta handlar, för det är inget bestämt, utan det är bara en dröm, som vi börjat skrapa lite på ytan..

Nog med det!
Toppen väder, toppen humör = toppendag! Visst är det härligt? 
Jag och Tomas käkade lunch tillsammans innan han åkte till jobbet och jag hämtade Frejsan på dagis. Vi tog en cykeltur till lekparken där busungen gungade i säkert en halvtimme i sträck. Hon har alltid älskat att gunga, ända sedan hon var liten. På dagis sa de alltid förr att hon nästan somnade i gungan när dem var ute och lekte, det var som hon riktigt kopplade av till takten av gungan!

Imorgon är det tjejkväll i Vargön. Det skall bli jättekul! Det är tydligen över 30 brudar som kommer, girlfight? Haha, nejdå. Det kommer bli supermysigt och på lördag blir det Sexparty hos Bita :) Skoj skoj!

Söndag kommer också vara bokad för mig. Jag skall träffa Tanja. Jag och Tanja har känt varandra i 17 år. Under hela min uppväxt fanns Tanja där och det finns otroligt mycket som vi har upplevt tillsammans! Det skall bli härligt att träffa henne. Det blir inte ofta nuförtiden. Jag har fullt upp med mitt och hon med sitt. Men nu har vi äntligen funnit lite tid till att träffas :)

KRAM
Postat av: Tomas

Kul att du har haft en bra dag älskling.

Puss

2010-04-30 - 00:54:51
Postat av: FELZ- Linnéa

sv- precis. Allt är bra här :) Vad skall du göra på valborg?

2010-04-30 - 06:27:46
URL: http://felizchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0