Torsdag

2010-04-08 - 22:26:11

Hej på er!

Vad denna vecka har gått fort! Trodde det var onsdag idag!
Jag och Tomas har kikat på Lyxfällan som gick nyss på 3an och nu gick han precis ut med Snuckis på sin kvällspromenad.
Kom hem från jobbet vid 17-tiden och plockade upp Tomas och Freja för att åka och veckohandla. Sen var det raka vägen hem och käka kvällsmat och kvällsbad.
Jag var förresten SÅÅ nära att köpa en chokladbit i affären förut. Jag var riktigt jäkla skithungrig och naturligtvis som vanligt har dem bunkrat upp med allt gott vid kassorna, så man verkligen skall lockas att köpa skiten. Men jag stod emot suget! Snacka om att jag är stolt över mig själv. Jag har varit en riktig "godisoman" i flera års tid. Godis, bullar och kakor.

Nej, nu tror jag bestämt att sängen ropar på mig. En snabb sväng in i duschen först bara..

Postat av: placebohoe

Grattis du är med och tävlar i min smyckestävling och har bidrag nr 4 så gör reklam om det och få dina läsare att rösta! :) kram

2010-04-09 - 15:41:27
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0