Oj oj oj

2010-04-04 - 02:45:51
Hej!

Jag kom hem nyss. Ni kan aldrig gissa vad jag gjorde efter kalaset? Jo! Jag gick ut på krogen. Haha, ja herregud, jag låter säkert som en 40-åring nu, men det är inte min grej längre. Dock träffade jag en väldigt vis (och jääävligt snygg) gammal vän som sa till mig att "det blir vad man gör det till" och hon har så rätt så! ;)

Nu skall jag hoppa i pjyamasen och krypa ner i sängen och jag har en härlig sovmorgon framför mig! Men jag saknar min lilla skrutta väldigt väldigt väldigt mycket.

Imorgon skall vi upp till Frändefors på påskmiddag. Mys! 

Godnatt
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Låter som du hade en rolig påskafton :D

2010-04-04 - 09:20:14
URL: http://milliez.nu
Postat av: maja

tummen upp! :D

2010-04-04 - 13:44:51
Postat av: Sarah

Ja det blir ju vad man gör det till och har man roligt sällskap så kan det vara riktigt skoj. Var ungefär 100 år sedan jag var på krogen.

2010-04-04 - 14:11:33
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0