Ny spyr jag på skiten.

2010-04-21 - 22:57:08
Jag lägger ner html-fixandet för idag! (Tur att jag inte gjort mallen själv) Det räcker att behöva göra några justeringar i kodmallarna för att driva mig till vansinne!


Vi har varit iväg och kikat på nytt foder till vovven. Vi har kommit fram till att vi skall pröva färskfoder till honom. Tur att vi har en stor frys. Man får färskfoder förpackat i stora 1-kilos korvar och han kommer äta cirka 17 stycken "korvar" i månaden.
Förhoppningsvis svarar han bättre på detta. Vi har nu använt James Wellbeloved till honom (PISSDYRT, över 800 spänn i månaden) som skall vara ett av världens ledande hundfoder, men icke för vår lille gris.


Nu ska jag hoppa i sängen!! KUDDKRIG!
Postat av: Lollo

Sv: TACK! Vad glad jag blir :D



Ang html-koder, känns som man måste vara it-tekniker för att kunna göra om sin blogg, känner mig som en grottmänniska som bad lillasyster om hjälp att byta header :oS

2010-04-22 - 12:46:55
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0