Morning SUNSHINES!

2010-04-18 - 08:32:26
Solen är framme redan nu, hoppas den håller sig kvar resten utav dagen också!
Idag skall jag och mamma åka och köpa blommor.. Jag tar med Frejsan för jag tror hon kan tycka det är roligt!
Nu sitter hon och äter frukost framför tvn, Musses klubbhus är en favvis :)

Igår fick jag ett av mina berömda ryck och drog igång storstädning. Trist, men väldigt skönt när det är gjort!
Jag gjorde även ett försök till att börja sy vimplarna jag skall ha i vardagsrummet, men igår var jag grymt lättirriterad och ALLT gick verkligen fel så jag la ner det projektet. Funderar på att sätta mig med det nu, efter att jag vikt in lite tvätt.. Jag är ju trots allt på bättre humör idag :D


PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0