Love is in the air ♥

2010-04-23 - 12:12:41
Vi hade en riktigt bra kväll igår, jag och Tomas. Vi åt middag och sen låg jag med huvudet i hans knä i soffan och pratade i flera timmar. Vi behövde detta känner jag. Det blir så lätt att den ena glor på tv och den andre sitter framför datorn. Man får inte glömma av varandra! Tomas har lovat att om det inte blir Ullared skall han iallafall bjuda mig på middag ute. Jag hoppas ju iof på Ullared, men middag är inte fy skam det heller :)
Idag är det fredag och fredagar = fredagsmys! Skall hämta Frejsan på dagis om en stund och sen åker vi och köper hundmat och lite fredagsmys till oss. Men innan dess skall jag ha städat och donat lite här hemma!

Postat av: Sandra

När man försöker klicka fram dina inlägg i bloglovin så kommer bara en reklam ruta upp.

2010-04-23 - 13:08:19
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0