Långfredag!

2010-04-02 - 10:46:16
Hej på er!

Igår blev det inget bloggande alls. Jag jobbade fram till sex. Tomas var ledig som tur var, så Frejsan fick en kort dag på dagis. De hade haft kycklingjakt och letat efter små kycklingar och tydligen fick dem godis också, fick jag höra av en mycket nöjd tjej efteråt :)

Idag skall jag åka och hämta ut en paket. Jag vann en auktion på Tradera för ett tag sedan, ett par änglavingar i fjädrar som jag har suktat efter vääldigt länge. Dem är helt underbara!!
 


Jag vet inte riktigt vad vi hittar på resten av dagen. Förhoppningsvis kikar solen fram och då går vi nog ut en sväng. Annars får vi väl sitta inne och lida hela dagen, det är väl trots allt det Långfredagen handlar om? ;)

Här är förresten en bild på min fina Påskärring från igår. Hon tyckte det var jätte kul att klä ut sig och få smink på sig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0