Men sköj höörru!

2010-04-14 - 22:52:02

Efter att ha grinat halva natten är det nu bättre. Jag är en jävla mes, tyvärr. Stor i orden, men liten på jorden stämmer nog in på mig.

Mitt älskade hjärta, Sara, piggar alltid upp mig :) Tur att hon finns. Tyvärr berättade hon en mycket sorlig sak också. (Jag förstår att det tog emot att berätta, du vet ju hur mycket Bettan betyder för mig..) 
Vår älskade,pålitliga gamla Bettan har förmodligen kört sin sista mil.. :( Bettan var på besiktning idag och gick.. ehh, inte igenom.
SÅ NU SKALL DEM TYDLIGEN ÖVERGE HENNE och köpa en NY bil?? Vad är det för sätt?
Ja, jag kommer iallafall alltid att minnas gamla Bettan med tonade rutor och järnkorsdekaler på fönstrena.
Min och Saras rock'n roll bil.
:)
 
Lillskruttan vart superglad när jag kom och hämtade henne på dagis och det var jag med, för vad jag har längtat efter henne idag! Mitt hjärta! Efter dagis var vi ute en stund, Frejsan lekte i sandlådan och jag rensa bort ogräs och annan skit.. både i tankar och rabatter :) Å, jag är så jävla trött på att vara så jäävla dum och blåögd. Någon som vet hur man botar det? Fast ja, blå ögon har jag ju, kanske inte mycket man kan göra åt det? :) Hm, kanske skall pröva färgade linser?

Nä, nu skall jag hoppa i säng, skall upp och jobba imorrn!




Postat av: Amelie

Djaa, vem känner inte igen det där.. Eller ja, jag är inte trött på att vara dum och blåögd - jag är trött på att vissa tyckts TRO att jag är det..

2010-04-15 - 15:16:58
Postat av: *Em

Hej! Är allt bra med dig idag? :)

2010-04-16 - 16:21:09
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0