Hellu!

2010-04-16 - 20:42:15
Hej på er!

Idag har jag vart ledig, så jag passade på att fixa lite grejer hemma som har blivit liggande på hyllan pågrund av tidsbrist :) Nu har jag precis satt mig i soffan med datorn i knät och skall bara slaaappa en stund tänkte jag.
Njuta av lugnet och tystnaden! Tomas har gått och lagt sig med Frejsan, så honom lär jag få väcka om ett tag.

Helgen är full som vanligt, imorgon måste jag börja gräva ner markplattor ute som kaninburen skall stå på och även greja med lite annat ute. På kvällen är det tvätt som gäller. På söndag skall och och mamma åka till Rökila och köpa blommor. Till min mormor och morfars grav bland annat.. Någon av dagarna måste vi röja i klädkammaren också, det kommer folk hit på tisdag som skall kolla på några jäkla rör där inne och då kan det ju vara trevligt om man kunde öppna dörren utan att allt innehåll ramlar ut..

OCH VET NI VAAD JAG HITTA IDAAG?

Vitsippor :) Lyckan är gjord!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0