Hello cupcakes!

2010-04-11 - 23:13:20

Jäkla härlig dag vi har haft va? Skall jag vara ärlig blev det inte mycket grejande i trädgården. Jag har avfettat, schamponerat, polerat och vaxat vår bil. Hon blev så fin så, vår pärla :) Vi hämtade en spade hos morsan och farsan. Sen åkte vi till Trollhättan där vi hämtade markplattor hos Tomas syster. Sen efter det åkte vi hem till Farmor Kajsa och åt pizza :) I veckan tänkte vi gräva ner plattorna och ställa kaninburen på. Den står på träben och i och med att det är väldigt blött i gräsmattan har den sjunkt ner.

Veckan som kommer gör Tomas eftermiddag. Jag är ledig ganska mycket, så jag tänkte ta någon MammaFreja-dag, då jag och Frejsan hittar på något skoj, åka och bada kanske?
Imorgon jobbar jag hemifrån. Skall ringa några telefonsamtal och så, kanske åker in en sväng till jobbet på förmiddagen. Så jag tänkte pula lite i trädgården imorrn istället, om vädret tillåter såklart!

Godnatt på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0