Hej hopp!

2010-04-20 - 20:13:57
Jag är nyss hemkommen, har motionerat vovven (och mig själv). Mötte en go kollega på vägen också som jag stannade och snackade med! :)

Idag har det vart fullt upp, som vanligt. Inte konstigt att jag är som jag är. Vi har hunnit med att ha folk här som kollat på vattenledningarna, vart inne i stan och postat paket och köpt inflyttningspresent till Tomas goa systerson, hämtat Frejsan på dagis, iväg till Trollhättan till Frejas farmor och sedan hem på fika till Victor.
Nu sitter jag äntligen ner och skall bänka mig framför tvn, Hemmafruar idag ju :)

Jag har förövrigt börjat fundera på att förlänga håret igen. Jag hade ju ganska långt hår ett tag (med förlängning) och jag saknar det. Visst, det är en hel del jobb med håret. Men det är ju så snyggt :)
Postat av: Sarah

Vi såg dig allt =P

2010-04-21 - 09:30:07
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0