Fixat?

2010-04-23 - 21:52:35
Nu hoppas jag problemet med designen är fixat. Jag orkar verkligen inte sitta mer. Usch och fy.

Vi hade fredagsmys med pizza framför tvn idag :) Det var riktigt skönt att slippa all disk och skit, det får bli köttfärssås imorrn istället. Imorgon kommer förresten Frejas kusin Emma, farbror Anders och Dana hit en sväng och hälsar på och på söndag skall vi åka hem till Tito och Madde och kolla in deras nya lägenhet, ska bli jätteskoj!

Körde förresten första portionen med färskfoder till Snuckis idag. Jag blandar det med torrfodret i början så hans mage får vänja sig succesivt. Han tyckte iallafall att maten var smaskens. Däremot är det lite mer bökigt att ge honom det än vanligt torrfoder, men det är smällar man får ta. Hellre ha en frisk och glad hund!

Ja, nu är det faktiskt dags att hoppa i säng. Ni kan väl hojta till i en kommentar om bloggen fungerar eller ej!

Nattinatt
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en lite tävlingar.

Men det kommer nya tävlingar hela tiden.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-04-25 - 20:27:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0