Hej

2009-09-16 - 22:30:22

Nej, det blev ingen myskväll denna kväll heller. Besvikelsen är total.
Men imorgon, då jäklar skall vi ha en sjuhelsikes myskväll, hela vardagsrummet skall vara fyllt av godis!



I förmiddags var jag och Sandra ute på en liten snabb promenad med Sasha. Det var ett riktigt kanonväder, strålande solsken och frisk luft. Jag tog cykeln till dagis och hämtade Freja vid 4-tiden. Idag hade det varit teateruppvisning och efter det hade dem grillat korv utomhus. När jag kom var Freja fullt upptagen av att äta plommon från ett av fruktträden på gården =)
Här hemma blev det hemmgjorda vitlöksbiffar med pastaskruvar. Lite tv-tittande och lek. Sen kvällsmat och bad och efter badet vill Freja, som alltid, att jag skall föna håret torrt på henne, min lilla prinsessa :)

Såhär mysigt är det i Frejas rum nu förresten; 



Åh, det är så härligt med hösten. För varje dag som går känner jag hur skönt det är med alla härliga färger ute och det är så himla mysigt när det mörknar ute och man tänder levande ljus. Åh, denna höst skall jag bara njuta och ta vara på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0