Vaknar

2009-09-15 - 23:06:51
Jag undrar vad som är på gång nu egentligen? Freja har vaknat 4 gånger sedan hon somnade vid halv 8.
Hon känns inte direkt febrig, så vi får se imorgon hur hon verkar. Lille snuttan.

Jag sitter faktiskt själv här hemma. Det var meningen att Sandra skulle komma, men det kom upp lite andra saker som hon var tvungen att ordna. Så vi får ta vår myskväll imorrn kväll eller på torsdag. Nu sitter jag här och kollar lite foton som jag tagit under sommaren samtidigt som jag halvkikar lite på den nya säsongen av Hells Kitchen på trean. Värsta action ju, slåss och grejer med Ramsey haha.

Tomas slutar sitt skift om en halvtimme, han är väl hemma om 45 minuter ungefär. Jag funderar på om jag skall vara vaken tills han kommer hem eller om jag helt enkelt slänger mig i sängen och stenslocknar? Det är visserligen mycket trevligare att kramas en stund innan :)

Här är lite bilder från lördagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0