Väderprognos.

2009-09-10 - 21:51:25
Halloj på er!

Samma härliga väder, hela dagen idag också! Är det brittsommar på gång kanske?
Vad tråkig jag är som alltid börjar mina inlägg med dagens väder, haha.

Imorse packade jag Frejas rosa fjällräven med lite frukt och en festis, idag skulle de på skogspromenad med Bamsegruppen. Jag tror att skruttan tyckte det var jätte roligt!

Vet ni vad jag har lust med? Att åka till Brighton. Vi var ju där förra sommaren och hälsade på släkten och jag har verkligen, VERKLIGEN fastnat. Brighton är verkligen helt totalt jävla underbart! Otroligt vacker natur och husen är fantastiska! Sedan älskar jag verkligen England och deras shoppingmarkets, tjohooo vad grejer det finns!

Jag kollade förresten på Idol förut och jag blev verkligen helt såld på killen som var sist ut, Kalle? HAN VAR JU GRYM! Han hejjar jag på! Jag är egentligen inte så mycket för Idol, men nu måste jag ju titta! Sen är det ju alltid kul att titta på Laila Bagge, hon har en förmåga att se ut som om hon sitter och skiter när hon lyssnar på dem som provsjunger! Hhhhmmpfh typ. Jaja, anyway, Heja Kalle!

Imorgon skall jag till tandläkaren. Tack så mycket för den härliga tiden ni tilldelat mig, Folktandvården i Vänersborg, 07.40 skall jag vara där. Men det är ju skönt att få en liten checkup på tänderna och jag har ju faktiskt en såndär tandvårdsförsäkring. Jag betalar 45:- i månaden och då får jag regelbunda kallelser med undersökning och förebyggande vård, skräddarsytt tandvårdsprogram, lagningar, kirurgiska behandlingar med mera. Ganska skönt faktiskt! I vanliga fall är det inte det billigaste att gå till tandläkaren, vad går en vanlig undersökning på? Minst sex hundra kronor va? 

Nu skall kaninen ha mat!

God natt och hörs imorgon! 
Postat av: Sandra

Måste bara påpeka att det är jobbigt att läsa din text, eftersom det är svart text på mörk bakgrund. Eller så är det bara mina ögon som spelar mig ett spratt. Ha ha. Nu har vi iaf fått lite sommarväder :) Härligt!!

2009-09-10 - 22:30:47
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, nu blev de lättare att läsa :D ha ha, ja det är sjukt hur öppen man är med varann

2009-09-11 - 11:54:43
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0