Tjolahopp!

2009-09-05 - 23:07:37
Hej!

Hoppas allt är bra med er, denna härliga lördags kväll :)


Dagens väder har varit under all kritik, MEN, jag måste faktiskt tillägga att det faktiskt har varit ganska skönt att bara vara inne och mysa hela dagen. Det är praktiskt taget det enda vi gjort idag, förutom att vika och stryka en massa tvätt, men ibland behövs lata dagar också!

Jag har varit helt sjukt trött hela dan. Jag fick först en sovmorgon till klockan 10. Sen somnade jag igen vid 14-tiden och sedan vid 18-tiden, jag hade kunnat sova hela dagen känns det som. Det beror nog på att jag fortfarande är rejält förkyld. Jag undrar när det skall släppa? Får lite creepy feelings om Svininfluensan..? Peppar, peppar ta i trä..

Nu är vi hundvakter. Min bästa kompis Sandras hund, Sasha, är här. Man kan egentligen säga att Sasha är min hund också, för jag och hon har en speciell kontakt. Innan jag träffade Tomas, när jag bodde själv, var Sasha mycket hemma hos mig. Då satt vi ofta i soffan och åt popcorn tillsammans, haha :) Det är underbart med hundar, hur de kan vara så otroligt tillgivna och trofasta oss människor. Vi vill också ha hund. Men, det är mycket pengar och tid som skall finnas.

Imorgon skall Tomas ut i skogen och skjuta med pangarn, som Freja säger. Dem är ett gäng som spelar airsoft varje söndag. Det ser lite roligt ut, 10 karlar med full militärutstyrsel, vapen och grejer. Men det är jätte roligt att Tomas gör något han tycker är skoj! Man behöver faktiskt komma iväg ibland och bara ha kul! Jag tror det är jätte viktigt att man som par planerar in egentid. Det är bra att komma ifrån varandra, göra något skoj och längta efter den andre.

Nepp, nu blir det en kissochbajs-runda med vovven, sedan väntar sängen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0