Tjatja

2009-09-12 - 15:36:34
Hej

Kunde inte blogga på hela dagen igår, datorn mådde inte bra. Men idag verkar den vilja vara med igen =)

Igår var en härlig dag. Jag hämtade Freja tidigt från dagis och sen åkte hela familjen till mamma i Frändefors. Vi åt hemmagjord pizza och kikade på massa kort från när jag var yngre. Det var skoj!

Sen åkte vi till tågstationen i Vänersborg, för Frejas morfar hade vart iväg på möte i Uppsala. Det var jätte kul tyckte Freja att kika på tågen som kom och gick, men roligast var det när morfars tåg kom =) Jag och Tomas bestämde oss för att vi får åka tåg med henne någon gång snart, Freja blev verkligen jätte fascinerad!
När morfar och mormor åkte hem, åkte vi till affärern och köpte mys. Sen blev det Idol med tända ljus och chips med dipp! Igår la sig Freja inte förren nio!! och då somnade hon på 2 röda sekunder, haha.

Idag hade Tomas sovmorgon, så jag och Freja kokade lite havregrynsgröt och åt en rejäl frukost tillsammans. Vid tio-tiden gick vi ut till lekplatsen där Linus och hans mamma Sandra väntade. De leker verkligen jättebra, Linus och Freja! De lekte jage på gräsmattan och sprang fram och tillbaka! Jag hade med kameran, det blev massor av fina kort tagna! Efter 1½ timmes lek och bus var det dags att gå hem och äta lunch. Sedan sov både jag och Freja middag, stenslocknade!

Ikväll skall jag nog hitta på något med Sandra. Det var egentligen meningen att jag skulle åkt på tjejträff i Brålanda, men det blev inställt!


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0