Svenska Hollywood fruar

2009-09-14 - 21:56:25
My god, de är ju helt underbara! Haha. Det är ju otroligt hur de har lyckats skapa sig ett liv i lyx!
Ni tror väl säkert att jag är helt kokkobello i huvudet nu, jag hör och ser ju själv hur dem håller på, men ärligt, hur lyckas dem? Att bli tagna på allvar alltså. Jag tycker bara dem är heelt gorgeous! All cred till dem! Speciellt Anna Anka, hon har verkligen gjort hemmafru till ett heltidsjobb!

BVC gick, som förväntat, superbra! Freja har växt exakt en decimeter på 1 år, så nu är hon 93 centimeter lång och väger 14.5 kilo! Efter BVC åkte vi hem och stekte pannkakor. :) Nu ligger hon och sussar sött sedan ett par timmar tillbaka. Jag har lite funderingar på om man skulle börja med Lek och plask med henne? Såg att det fanns på Vattenpalatset, är det någon som har vart med på det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0