SOLSKEN!

2009-09-09 - 22:34:42
Hej på er sötnosar!

Vilket underbart väder det har varit idag! Strålande solsken och över 20 grader. Man är ju dum om man inte tar till vara på dessa dagar.

Idag har jag haft tjej-dejt. Jag var hemma hos Sandra en sväng och fikade med Amelie och Linda, som också var där. Vi satt ute på Sandras baksida och njöt av vädret och åt drömtårta, haha. Detta med att försöka dra ner på socker går inte direkt jätte bra, om man säger så. Men gött äre!

Efter att jag vart hos Sandra körde jag Amelie till bussen. Sen åkte jag hem och gick bort till lekparken, för där var ju mina 2 hjärtan! Freja blev överlycklig när hon såg mig, hon ropade "MAAMMAAA" och sprang och slängde sig i mina armar och gav mig en stor puss på munnen! Behöver jag säga att mitt hjärta nästintill sprack av lycka? =) Wiggo och hans pappa kom förbi och då passade jag på att gå hem och börja med middagen, idag blev det Pasta Carbonara. Jättegott!

Efter middagen åkte vi och hälsade på Frejas goa farmor i Trollhättan, sen blev klockan mycket och då fick vi åka hem, bada och slänga oss i sängen! Freja ville att jag skulle klia henne på ryggen innan hon somnade!

Nu skall jag ta en cigg och sedan blir det sängen!

Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0