Små huvudfotingar!

2009-09-07 - 14:52:10
Åh, mitt mamma hjärta kan spricka närsomhelst av stolthet! Min dotter har börjat måla huvudfotningar! Ni vet, sånna där gubbar med stort huvud, ben och armar? Gud, hon har blivit så STOR! Haha, hjärtat!
När jag lämnade henne på dagis imorse fick hon beröm av dagisfröken också, inte första gången heller :) Min lilla snutta! Dagisfröken frågade också om Frejas avdelning skulle få komma hit till oss någon dag och kika på Frejas kanin! Det skall bli jätte kul och Freja kommer tycka det är SÅ roligt att få visa upp sin lille Sixten!

Idag fick jag åka och hämta Tomas från jobbet. Han har sjukskrivit sig resten av dagen då han blivit sjuk han också, stackaren!

Jag skall snart ställa mig och skala potatis. Idag blir det ugnsbakad falukorv med lök, tomat och äpple med potatis mos :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0