Klantarsel!

2009-09-15 - 14:02:32
ÅÅh, jag är en sån jävla klumpröv!!

Jag bytte krukor i sovrummet igår och ställde de som varit där inne på en av barstolarna så länge, så jag skulle kunna ställa in dem i klädkammaren idag. Men vem har helt plötsligt ett arsle större än en ladugårdsvägg? När jag skulle gå förbi stolen stöter jag i den med röven? Krukar far i backen och blir i tusen delar. KUL. 100 spänn åt helvete. Jaja, inte mycket att göra åt det nu.


Jag håller fortfarande på att sortera kläder, går igenom Frejas kläder och ser vad som kan läggas undan, slängas och vad som behöver köpas nytt. Nu är det nästan dags att lägga undan sommarkläderna va? Visst, det är sol ute, men det känns inte riktigt som om Freja kommer behöva shorts mer denna säsongen?

Ikväll kommer Sandra förbi, vi skall ha vår vanliga myskväll, som vi har varje vecka! Men Desperate Housewives saknar vi fortfarande. Jag tror att det var säsongsstart den 6 oktober? Det skall bli spännande att följa de galna hemmafruarna igen :)

Jaha, nu får jag återgå till livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0