Kalastajm!

2009-09-13 - 18:51:08

Jaha, då var det snart måndag igen. Det är verkligen helt otroligt hur snabbt helgen faktiskt går.

Igår kväll var jag faktiskt ute en sväng. Det var verkligen längesen. Vi var några stycken som satt på en pizzeria/pub inne i stan och tjöta lite. Jag drack helt ärligt en cider och mådde SKIT nästan direkt, jag kan verkligen inte dricka alkohol överhuvudtaget längre. Men, det är faktiskt mycket härligare att vakna dagen efter utan bakfylleångest och huvudvärk om jag får säga det själv! Jag förstår inte hur folk egentligen orkar dricka sig stenknack hela helgen?

Idag har vi varit på kalas hos min brorsdotter Amanda. Hon fyllde 9 år i torsdags. Där blev det lite gott självplock med bröd, olika ostar och skinkor, grönsaker och världens smarrigaste tårta efter. Efter kalaset åkte vi hem till mamma och pappa en liten sväng. Jag och Tomas gick en liten promenad medan Freja och mormor tvättade lite kläder som blivit smutsiga efter kalaset. 

Nu har Freja satt sig i badet och hon skall snart lägga sig! Imorgon är det ju som sagt måndag och en ny vecka igen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0