Gud har fyllt min kyl.

2009-09-17 - 15:43:06

Gud så skönt, nu är kylen någorlunda fylld igen. Imorse hade vi slut på både mjölk och bröd, så det var bara att ge sig iväg och handla lite.

Passade på att köpa lite dipp och grönsaker som jag skall ha ikväll. För ikväll, ja då SKA Sandra komma förbi, haha. Jag hoppas att det går något bra på TV bara, för vi har tagit bort alla filmkanalerna, känns onödigt att ha 200 kanaler när man oftast bara kikar på 4 av dem. :)

Nu skall jag snart iväg och hämta Freja på dagis. Idag har de vart på utflykt i skogen igen.
Jag och Sandra tog en promenad med vovven förut, jag hade med mig kameran och fotade Sasha lite, skall kika senare ikväll på resultatet tänkte jag!

När jag hämtat Freja tänkte jag roa mig med att skura under diskbänken, det blir ju inte allt för ofta man städar där under känner jag och nu vart det ett tag sedan, så nu passar jag på att röja lite. Skura ur sophinkarna och så.

Vi hörs senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0