Fotsmörj!

2009-09-06 - 22:50:26
Tuddeloo alla glada!

Jag har precis tagit ett varmt härligt bad och även fixat fötterna. Så nu är man insmörjd och luktar gott! Det skall bli såå härligt att krypa ner i en nybäddad säng. Gott gott.

Idag tänkte jag från början vara hemma med Freja, eftersom Tomas var ute i skogen och lekte av sig. Men det slutade med att vi åkte till morsan och farsan. Det var ju otroligt skönt väder idag, så vi passade på att vara ute och få en massa frisk luft! Min syster och hennes pojk var där och även min brorson. Min syster pratade om att jag, hon och mamma skulle åka till Bokenäs på spa. Det hade varit superkul! Inte ofta man hittar på saker tillsammans. Är det någon som har varit där?

Imorgon har jag ett möte inbokat vid ett-tiden, annars ser det ut att bli en lugn dag. Skulle kanske passa på, om det blir fint väder, att påta lite i trädgården. Rensa och röjja lite innan hösten/vintern?

Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0