Färdighandlat

2009-09-25 - 15:23:36
Imorgon är det Trolldagar i Trollhättan, någon som skall dit?

Vi skall iallafall åka dit och gå runt och kika lite. Jag funderar på att höra med Freja om hon vill klä ut sig till troll? Jag föreslog för T förut att vi alla kunde klä ut oss, men han var inte riiiktigt sugen på det =) Svamp Bob Fyrkant skall visst hålla till i ODEN huset oxå, kan ju vara lite spännande att träffa honom :P

Slutnotan på MAXI hamnade på cirka 1500 spänn, vad gör jag för fel? Shit alltså. Och nu kan jag säga att det inte är luxory food vi pratar om utan falukorv, potatis, nötfärs osv..

Idag blir det fredagsmys. Till middag blir det hemgjorda hamburgare med pommes och ikväll blir det chips och cola :) Jag köpte en ny sorts chips som kommit från OLW, Sourcream and bearnaise, skall bli intressant att testa, haha.

Nu är T iväg och hämtar Freja på dagis. Jag har längtat jätte mycket efter henne, lilla trollfisen.
På måndag skall förresten jag och Freja till dagis på fixarkväll. T gör eftermiddag, så han kan inte följa med tyvärr. Men jag skrev upp att jag och Freja skulle komma och kratta lite sandlådor och sådär. Vi tar även med ett litet lönnträd från mina föräldrar som dem kan plantera någonstans på gården.

Ikväll får vi kanske besök av min svägerska och en av frejas kusiner. Så det blir väl till att plocka lite här hemma innan dess tror jag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0