Rouge noir!

2009-09-30 - 23:20:28
Nu sitter jag här med hårfärg i huvudet. Rouge noir heter färgen. Vi får se hur det blir..

Idag var jag iväg en liten sväng till Överby. Kikade på kläder till Freja. Hon skall ju fotograferas på dagis den 7 oktober. Inne på H&M hittade jag världens sötaste outfit :) Lägger in en bild.. Dock stämmer inte fägerna riktigt på klänningen och rosetterna!


Annars har inte så mycket skett idag. Efter jag hämtat Freja åkte vi upp till Frändefors och hämtade våra vinterdäck till bilen.. Imorrn skall den in till Volvo för att laga lite småsaker, tack gud för att jag har en bror som jobbar på Volvo Brandt :)

Jag har blivit rejält förkyld. Igen. Jag hinner knappt bli frisk från den ena förkylningen innan jag åker på den andre och jag har fruktansvärt ont av förkylningar. Blir helt utslagen, blä.

Nepp, nu får jag ta och skölja ur färgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0