Söndag

2009-09-27 - 21:56:07
God kväll allesammans! Jag hoppas att er helg har varit bra!

Igår åkte vi till Trollhättan och gick lite inne i stan med både mormor och farmor. Det var Trolldagar. Men, vilken BESVIKELSE! Helt otroligt dött. När man läst annonseringen för Trolldagar trodde man att det skulle vara något stort, men herregud, det var helt tomt. Två små marknadsstånd, några hoppborgar och lite ballonger. Den uppfattningen jag fått av reklamen i TTela var ju lite felaktig. Men, Freja hade skoj och det är det som är räknas:) Hon fick träffa några troll, hoppa i hoppborgarna, åka karusell(den enda som fanns) och framför allt TRÄFFA Svampbob Fyrkant! Dagens höjdpunkt, haha. Vi köpte också en såndär regnhatt(sylvester?) i ett av marknadstånden.



Idag åkte hela familjen till Överby en sväng. Där kikade vi runt litegrann. Vi köpte ett par fleecefodrade överdragsbyxor, nya vinterkängor, två diadem och framförallt.. en SPARKCYKEL till Freja. Behöver jag nämna att det sistnämnda var mest poppis? Gud som hon har tjatat om denna sparkcykel, så idag hade dem ett erbjudande på BR leksaker, så vi slog till :)



Efter Överby åkte vi hem till faster Karin som klippte Freja. Min dotters hår är ju en aning bångstyrigt, jag får inte till någon mittbena på henne och det växer som gräs :) Karin klippte en såndär klassisk flickfrisyr, page till öronen typ, hon är så söt, min lilla Freja!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0