En gång i månaden..

2009-09-23 - 21:52:59
Jag har fått en kommentar som värmde så mycket i mitt hjärta! Tack Madde för att du är du :)

Jag har mens nu. Gud, det är verkligen inte roligt någonstans. Jag har känningar cirka 1 vecka innan mens, humörsvängningar värre än jag vet inte vad - skitförbannad ena stunden för att i nästa börja gråta när jag ser en tv-reklam, som egentligen inte ens är sorglig. Jag vet inte hur många gånger jag legat och snyftat i sängen och Tomas frågar vad det är och jag bryter ut i hysteriskt gråt -"Duuuu äääälskar inte mig lääääängre, uhuuuhuu snyfft". Jadu, han har det inte lätt den stackaren. Just nu är han iväg och köper godis till mig, för det är ju också något som kommer som ett brev på posten när man fått mens, godissug.
Sådå, då vet ni alla om hur livet ser ut hemma hos hos en gång i månaden dårå..

Idag stekte jag lite pannkakor till middag. Efter det gick hela familjen ut en sväng, gungade lite och gick till kiosken och köpte varsin klubba, :) Sen vart det hem igen, bomba, kvällsmat. Vi tog faktiskt ett bad allesammans också, haha. Det blir ganska tajt i vattnet, men mysigt äre :) Efter bad läste jag två kapitel ur Pippi boken och sen somnade jag och Freja :)

Nu kom mitt godis :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0