Rutinmorsan..

2009-10-08 - 22:39:55

Vår dotter sover inte. Åh, jag får panik! Jag är en såndär riktig "rutin" mamma när det gäller Freja.
Hon skall lägga sig klockan halv sju, inget mer med det. Men nu är det ju så att Freja har kommit på att hon har en egen vilja och den viljan vill inte sova!! Så, just nu ligger hon inne i sitt rum och kikar på "Tigers film". Vi får se om hon somnar här snart av sig själv.. Hon kommer få vara hemma från dagis imorgon iallafall.

Jag hämtade T från jobbet vid två idag och sedan åkte vi till Frejas dagis. Där bjöd dem på kaffe och hembakad kaka! Vi gick runt och kikade lite, bland annat på Frejas jätte fina tittskåp som hon gjort! Stolt Mamma =)
Sen åkte vi hem, åt lite mellanmål och sen gick T och Freja till lekplatsen med Farbror Joakim och lille Philip.
Där plockade Freja lönnlöv som jag och hon använde till en superfin tavla till mormor som faktiskt fyller 61 år imorgon!


Förresten, såhär fin var Freja i håret inför dagis fotograferingen :)




Tavlan vi gjorde till mamma!

Postat av: Sandra

Men guuud så söt hon är!! :)

2009-10-09 - 00:19:20
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hon var jättesöt i håret. Blir nog superbra kort!

2009-10-09 - 12:06:03
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0