Monsterbebis

2009-10-04 - 10:54:01

Visst är tre-årstrotset en härlig period? Ja, som tur är, är det just bara en period.

Jag undrar hur många gånger per dag vi nu får höra : NEJ, jag vill INTE, ÅÅH, låt mig vara, Jag kan SJÄÄÄLV, AAAAAARHHGGG!!!

Det är inte alltid lätt att vara den pedagogiska mamman utan det är väldigt lätt hänt att man hotar med indraget lördagsgodis exempelvis.

Ja, anyway, idag är alltså vår dotter på ett lite sämre humör. Vi hade tänkt åka till Torp allesammans men nu tror jag faktiskt att det är bättre för oss alla om vi lämnar henne hos farmor en stund medan vi åker iväg.
Så det är väl det som händer just nu, jag skall göra mig iordning för Torp.

Puss haj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0