Måndag

2009-10-05 - 14:24:05
Idag är det måndag. Måndag måndag MÅÅÅNDAAAG!!

Jag märker att jag blivit bollibompa-skadad..

Igår var vi på Torp en sväng, det blev ingen telefon. Den telefonen T vill ha kommer inte in förren om 4 veckor på tre, som förövrigt är Sveriges sämsta företag, enligt mig. Inget mer om det.

Vi vart även inne i min absoluta favvo affär - Panduro! Gud, det är så roligt att gå där inne. Man blir lätt kvar i över en timme när man går och kikar på alla roliga saker som man kan skapa :)
Vi köpte med oss ett titt-skåp. Så igår målade jag och Freja titt-skåpet vitt med svart botten och idag, när vår kära dotter ville gå upp klockan 5, satte vi oss och fyllde det med snäckor som vi plockade när vi var på besök hos min fadder Kittie på kusten. När det torkat klart så funderar jag på att sätta upp det inne i badrummet?


Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0