I brist på annat..

2009-10-21 - 14:49:01

Hur Lång är du? 176 cm
Spelar du något instrument? När jag var yngre spela jag klarinett :P
Dina första tankar när du vaknar? Varför ligger det två katter, en hund, en en karl och en unge i vår säng?
Vart befinner du dig just nu? Hemma
Biter du på naglarna? Ibland
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita
Har du några husdjur? Ja, två katter, en hund och en kanin
Är du singel? Nej, jag är gift
Vem är sötast? Freja <3
Vem vet mest om dig? T
Vad vill du ha just nu? Ett jobb
Ditt mål i livet? Ett jobb och att vår familj skall vara lycklig i resten av livet
Rädd för? Döden
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 30+

McDonalds eller Burgerking? Mc Donken
Sjunger du? Helst inte, men ibland för Freja
Vad har du för skostorlek? 40
Vill du gifta dig? Ja, eftersom jag redan är det så..
Kommer du överens med dina föräldrar? Inte alltid
Din hårfärg? Just nu rödbrunt
Skor du hade på dig idag? Vita reeboks
Vad sover du i? trosor
Kläder du har på dig? leggings, kjol och huvtröja
Favoritårstid? Vinter och sommar
Favoritmat och dryck? Bakad potatis och Coca Cola
Hur svarar du i mobil? "Hallå?"

Sov du ensam inatt? Oonej, sängen var full till bredden
Vad gjorde du kl 08 imorse? Lämnade Freja på dagis
Vad var det senaste någon sa till dig? "Kom Polle, titta! Han vill att jag kliar honom på magen"
Druckit idag? Vatten
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet o grått
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Favoritklädsel? Leggings!
Favoritgodis? Godistuggumin!
Längtar du mest efter just nu? Oktobersmarknanden
Vad luktar det nu om du sniffar lite? T´s duschcreme
Saknar du någon just nu? Freja, men henne skall jag hämta snart.
Vill du ha barn? Ja, jag har ju Frejisen
Längtar du till din nästa födelsedag? Nja, inte själva grejen att bli ett år äldre dock..
Är du blyg? haha, NEJ, inte direkt.
Tycker du att du har fin dialekt? hahaha, jag pratar som en bonne frå dal.
Tycker folk du är snygg? Folk och folk, T gillar väl mitt utseende antar jag..
Vad har du för planer till helgen? Plocka och greja här hemma. Gå på Oktobersmarknaden i stan..
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20
En bra film? American History X
Vem får en kram? Freja och T
Vem får en puss? Freja och T
Sprit, cider, vin eller öl? Inget helst.
Hund, råtta eller katt? oj, hund och katt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0