Hurra till mig!

2009-10-15 - 18:59:35

Jag får börja med att gratulera mig själv så mycket på 23-årsdagen.
Tack så mycket
.

Jag har verkligen fått hur många grattis hälsningar som helst!

Såhär glad blir jag då:


Dagen har varit lugn. T och Freja firade mig på sängen i morse, med filmjölk med sylt i, haha.
Jag fick en jätte vacker blombukett..


Efter en stund skjutsade T Freja till dagis och jag fick en härlig sovmorgon. När jag vaknade vart det dags att fira sin födelsedag med ett besök hos tandläkaren! Så gott att fått det gjort! Efter tandis blev det hem och städa.

Lite senare kom mamma, pappa och min brors son Wille på kaffe och tårta.
Så, som sagt. Dagen har varit lugn och stilla. Som jag vill ha det :)

Postat av: Sarah

GRATTIS på födelsedagen!!!

2009-10-15 - 19:10:25
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Madde

Grattis grattis på födelsedagen vännen!

2009-10-15 - 20:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0