Hjortmossen!

2009-10-07 - 23:00:43
Ikväll har vi varit på middag hos Tito och Madde. Vi käkade tacos och chokladpudding till efterrätt, supermysigt :)

Madde hade gjort i ordning världens sötaste paket till Freja, en liten ask full med puttekulor! Freja blev jätte glad! Hon har sett andra barn leka ute med puttekulor och nu har hon sina alldeles egna :) Madde är så go som tänker på Freja och Freja älskar verkligen både Madde och Tito, hon pratar massor om dem och tycker det är superkul att åka och hälsa på! Hon gjorde sig själv verkligen hemma, la sig i soffan med papper och pennor och målade :)

Jag hämtade Freja vid halv 11 från dagis då dem var färdiga med fotograferingen. Vi åkte direkt till mamma i Frändefors och åt lunch och eftet det sov Freja i sin vagn, som hon har uppe hos mormor och morfar, ute i den friska luften. 

Imorgon är det dagis igen och även öppet hus, då vi föräldrar kan komma dit och kika på hur barnen har det :) Jag hämtar förmodligen Freja lite tidigare, men först kikar vi nog runt tillsammans, så hon får visa mig alla sina konstnärliga alster :)

Nu väntar T på mig, godnatt!
 

Postat av: Madde

Hihi, asken var nog inte lika välfylld som från början. Hittade ett litet gäng kulor under soffan i morse :)

2009-10-08 - 15:48:40
URL: http://filurar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0