Hiss/diss

2009-10-29 - 23:49:27


Vinter
Snygga jackor, snygga skor, snygga mössor. You name it! Man slipper oroa sig för att vara blekast/fetast på stranden ( Vintern är alltså mycket bra för oss fatpeople) Mysiga mörka kvällar med levande ljus. Jag älskar vintern helt enkelt!

Ullared
Men seriöst? Vad finns det inte att gilla? Billiga, snygga kläder, billig snygg inredning och framförallt - Billigt godis.
Ullared is the shit! (Speciellt för oss fatpeople)

Paow.se
Jag tycker hon är cool. Haha, tjejen är 16 bast, har skinn på näsan och har en grymt snygg klädstil. ME LIKE. (dock inte lika bra för oss fatpeople, hon är smal som en sticka)



Alkohol
Shit, jag känner mig som en moralkärring, men jag är tvungen. Jag är otroligt trött på alkohol och dess bi-effekter.  Jag har alltså bekanta som är i 20 års-åldern som har problem med drickandet. Jag har vänner vars föräldrar är alkolister. Jag har för ett tag sedan få se på riktigt nära håll, hur illa det är med alkohol. Och helt ärligt, det är fan inte värt det? Visst, man känner sig som världens tråkigaste när vänner festar och man sitter med ett glas vatten. Men, jag har huvudet med mig, jag vet vad jag gör och framförallt - Hela nästa dag är inte förstörd i en bakfylla. Jag kan spendera en hel dag med min dotter, istället för att ligga halvt döende i sängen. Det är vad jag prioriterar.

Gnäll
Vill inte hänga ut folk här i bloggen. Men jag är trött på allt gnällande. Varför kan man istället inte visa lite förståelse och medkänsla? Vi gör vårt bästa här hemma, men det är inte alltid lätt.

Facebook
Men allvarligt, vad har hänt med sidan? Det kommer konstant diverse felmeddelanden, sidan segar sig och den nya "looken" fattar man ju ingenting av? BAJS är det.



Postat av: Sandra

Bra inlägg hjärtat <3

2009-10-30 - 08:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0