Hejsan

2009-10-06 - 23:18:40
Hallo!

Nu sitter jag hemma hos Sandra med Linda. Vi har myskväll framför tvn. Det har varit tjejmaraton ikväll. Först Ugly Betty, sen Hemmafruar, Christine och nu Brothers and Sisters! Lovley!
Jag cyklade hit, i regnet och det har inte slutat regna, så det blir till att cykla hem i regn också :)

Imorgon skall de ta kort på dagis. Efter det så hämtar jag faktiskt Freja. Jag pratade med dagispersonalen idag och dem tyckte att det vore bra om hon fick vara hemma och vila upp sig. Hon har ju gått upp så himla tidigt ett tag nu och dessutom sover hon ganska oroligt. Så imorgon skall vi ha en vila-upp-oss-dag uppe hos mormor!


Nu skall jag återgå till godiset.


Godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0