Hej i höstmörkret!

2009-10-21 - 22:41:33
Det har inte funnits många bra tillfällen att blogga nu under ett par dagar. Ibland känns det verkligen som att man aldrig har något att göra, men nu har det verkligen varit fullt upp, av olika anledningar, mest en, men eftersom allt inte är färdigt till 100% väntar jag med att berätta..

Det har hänt lite annat skoj också. Jag fyllde ju år förra veckan, så nu i lördags hade Sandra planerat en liten överraskning åt mig. Hon kom och hämtade mig vid sju-tiden på kvällen och berättade medan vi åkte att vi skulle till Trollhättan. Där skulle vi bowla och käka middag på Buddy's! Efter en stund kommer hon på att hon glömt ge mig paketet så hon stannar intill vägkanten och ber mig gå och hämta det i bagageluckan.
När jag öppnar bagageluckan möts jag av en stor filt som ligger över något. Först reflekterar jag inte så mycket över detta utan blir mest förvånad över att hon lägger MIN filt i bagaget till Sasha. Men efter en liten stund ser jag att filten rör sig.. Så jag flyttar försiktigt på den och under den ligger världens bästa Sara! Haha, jag blev helt överlycklig! Då har Sara kommit ner från Gävle för att fira min födelsedag :) Jag hade en toppen kväll!

I måndags bjöd vi på middag här hemma. Sara och Mattias, Sandra och Linus och så vi förstås. Det blev kycklingsallad och chokladpudding till efterrätt. Efter maten busade Freja och Linus inne i Frejas rum. Behöver jag säga att det såg ut som en bombnedslag där inne efteråt? Haha ungar!

Nu skall jag snart lägga mig, men först blir det en kvällsrök!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0