Goddagens!

2009-10-26 - 23:05:23

Jag har äntligen tagit tummen ur rumpan och beställt ett par skor. Jag fick pengar av T i födelsedagspresent och bestämde mig för att köpa ett par skor för dem. Jag behöver ett rejält par som håller. Jag har ju vandrat omkring i mina uggs ett bra tag nu, men det börjar bli lite blött om fötterna ;)
Jag hittade iallafall dessa skor på ellos.se
 De kostade drygt 900:- och är från Espirit så man får hoppas att det är kvalité.

Jag klickade även hem denna söta stickade koftan


Idag har jag inte gjort allt för mycket nytta känner jag. Vart ute på cykeltur med hunden och röjjt här hemma.
Det har varit ganska milt väder idag så det har varit härligt att vara ute. Synd bara att solen gömt sig bakom molnen.

Nu tänkte jag sätta mig och kika igenom reklamen som kommit idag.. Kanske hittar något fynd? =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0