God afton Sverige.

2009-10-01 - 23:00:59
Idag hade jag tänkt att köpa en ny mössa till Freja. Hon hade tydligen inte tänkt detsamma. För jäkulen vad hon höll på å jåla i affärerna idag! Phu.. Räkna till 10..

Ja, som ni förstår kom vi inte därifrån med en mössa. Med däremot en Hello Kitty ballong fylld med helium..
Freja var nöjd iallafall.. Jag var däremot ett svettigt nervvrak.. Efter pärsen inne på Överby kände jag mig inte övermotiverad till att åka hem och ställa mig framför spisen, så det fick bli Mc donken till middag/kvällsmat.

T kom hem tidigare idag och nu sitter han nöjt framför tv-spelet. Jag själv funderar på om jag skall slänga mig i sängen? Imorgon skall vi upp tidigt, för Freja skall på teater, 8.10 går bussen från dagis, så hon äter frukost hemma.

Casper ligger utslagen i soffan och vart Semlan är, det har jag ingen aning om. Hon ligger förmodligen någonstans och vilar upp sig inför nattens bravader, nämligen att springa fram och tillbaka i hela lägenheten.
Vi har inte släppt ut henne ännu, vi väntar iallafall ytterligare en månad innan hon får går ut, och då prövar vi till och början med koppel, så hon får lära känna området.

Nu ska jag bada.

Godnatt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0