Frost på gräsmattan..

2009-10-28 - 07:57:33
Inatt har det varit riktigt kallt ute, det ser man, för det är frost ute på gräsmattan. Det är så fint, när det gnistrar i solen. Jag längtar tills den riktiga snön kommer. Om den nu kommer..

Idag är Freja hemma från dagis. Det är höstlov denna vecka, så Onsdag och Fredag kommer är hon hemma.
Vi skall åka till Vårdcentralen idag. Freja dricker och kissar otroligt mycket. Vi har redan kollat upp barn diabetes och urinvägsinfektion och bägge visade negativt. Jag tror att det bara är en fix idé hon har. Men det känns bäst att göra en ordentlig checkup! Vi har bytt vårdcentral till en inne i stan så jag tänkte faktiskt ta bussen dit idag. Det är ju nästan lättare att göra det än att krångla iväg med bilen och leta parkeringar.

Igår var Sandra och Linda här på kvällen. Vi hade myskväll framför Desprete Housewives! Kul att snacka lite skit och käka godis!

Åh, jag längtar så efter julen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0