Morgonpigg.. eller inte

2009-10-06 - 06:44:38
Godmorgon alla morgonpigga!

Någon morgonmänniska är jag då rakt inte. Men, samtidigt så är jag ingen kvällsperson heller.
Tja, jag gillar väl att sova helt enkelt. :) Klockan halv sex kom Freja in till mig och tände lampan i taket.
Ja, en halvtimme längre än igår iallafall.

Igår fick jag och T en inbjudan till Halloween fest av Sandra och Johannes. Jag blev jätteglad, gud så roligt, klä ut sig och grejer, det tycker jag är skoj! Nu gäller det bara att vi får barnvakt, men det brukar inte vara några problem. Jag satt igår och kikade lite på kostymer man skulle kunna ha och det finns en del :) Det roligaste hade ju varit om jag och T matchade varandra. Mjo, vi får se på detta!

Idag tänkte jag göra ett röj i Frejas rum. För ett tag sedan gick jag igenom hennes kläder och så. Idag tänkte jag röja leksaker. Det finns ju så mycket där inne som hon aldrig leker med, saker som hon har växt ifrån och så.
Så dem leksakerna hon växt ifrån lägger jag in i förrådet och det hon inte leker med för tillfället sorterar jag upp i lådor under hennes säng..

Ikväll är det säsongpremiär för Desperate Housewives. Det skall bli SÅÅ roligt! Det är ju mitt absoluta favoritprogram. Nu får vi se vem som gifter sig med Mike egentligen.. Jag antar att det blir Susan, eller rättare sagt, jag HOPPAS att det blir Susan! :D


Nu skall jag plocka fram lite kläder till Freja, sen bär det strax av till dagis.

Postat av: Sandra

Det är svårt att veta vad man ska klä ut sig till! Finns ju typ över 1000 olika :) Men ni kommer nog på nått skoj :) ÅÅÅÅH, despret! som man längtat

2009-10-06 - 09:37:31
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag har redan sett både avsnitt ett och två så jag vet =P

2009-10-06 - 11:36:46
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0