Jahapp

2009-10-31 - 21:11:46

Nej, mina försök att kurera mig inför ikväll har inte hjälpt. Jag mår fortfarande anus. På måndag är det jag som ringer till vårdcentralen för nu orkar jag inte ha det såhär längre. Jag blir knappt frisk innan jag åker på nästa förkylning.
Så, istället för att ha roligt, vara utklädd och träffa folk så sitter jag här hemma i soffan, snorig och jävlig.
Skoj. Verkligen.

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om idag. Jag tror att det blir en tidig kväll för mig.

Postat av: Sandra

Tycker det är dålig uppdatering här :) Nu får du ta och fixa headern på min blogg så jag kan börja blogga också :D Pusssss

2009-11-02 - 22:03:28
Postat av: Anonym

Tycker det är dålig uppdatering här :) Nu får du ta och fixa headern på min blogg så jag kan börja blogga också :D Pusssss

2009-11-02 - 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0