SOOL!

2009-10-29 - 21:59:10
Vilken härlig dag det har varit! Riktigt, riktigt kallt men underbart solsken! Jag, Freja och Snuckies tog en skön långpromenad på eftermiddagen efter dagis.

Imorgon skall Freja vara hemma från dagis igen. Jag vet inte riktigt vad vi skall hitta på. Jag hade först tänkt åka till Vattenpalatset, men så kom jag ju på att det är fredag OCH höstlov så det finns nog ingen möjlighet att komma in där ens. Det kommer vara knõkat :( Vi får se vad vi hittar på. Kanske åka tåg någonstans? Det hade Freja tyckt om!

Imorse var Freja på sitt allra trotsigaste humör. Bara sådär trotsig man kan vara om man heter Freja Gould. Jag tog på henne kläder, hon tog av sig dem. Sprang och gömde sig och var allmänt.. jobbig? Men innan hon och T cyklade till dagis så satte vi oss och pratade lite så blev det bra igen!
 Världens sötaste trotsunge!

Åh vad det skall bli skönt med helg! På lördag är det Halloweenfest i trollhättan :) Jag har ju blivit förkyld igen, men förhoppningsvis är jag bättre på lördag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0