Bussresa

2009-10-28 - 23:10:17
Hej hopp!

Idag har jag och Freja varit hos doktorn. Vi tog bussen in och Freja tyckte det var superkul! Det är inte ofta man åker buss nu förtiden så lite stressad var jag allt :) Läkaren konstaterade det jag redan misstänkte, att detta med vattendrickandet är en fixidé hos henne. Nu gäller det att bryta trenden.
Efter att vi vart hos doktorn och tagit bussen hem kom min mamma och mina fyra syskonbarn. Det var fullt ös här hemma ett tag, skrik och spring, men jag älskar dem allihopa! Mina goingar!

Idag fick jag hem skorna jag beställt från ellos. Dem var SUPERSNYGGA! Kanon härliga att ha på sig! Jag är så otroligt nöjd! Det var en rejäl klack på dem, så jag blir ganska lång. Men what the hell? Tall is the shit, haha.
Jag har alltid varit lång. I låg och mellanstadiet var jag längre än dem flesta i min klass och jag tyckte verkligen det var jobbigt. Jag kände mig alltid mer.. manlig? eller vad man skall säga. Men nu så är jag tillfreds med min längd. 176 centimeter över havet. Haha

Nu skall jag mysa lite med mina älskade djur, haha det börjar bli endel nu.. :)

 Här har vi två av dem..
Postat av: Madde

haha, tack! :) jättefin bild på dig och freja! ses på lördag nu då?

2009-10-29 - 20:45:52
URL: http://filurar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0